Orka

Chokladpudding & Scrubs
Har inte ens stigit upp än, kanske så dags nu? Funderar att köra en vända till mitt ställe, men det är nog för kallt..

Imorgon ska jag iallafall bege mig till stan och växla pengar! På fredag bär det av till London för att träffa min syster... Blir sushi på Itsu, lite shopping (inte för mycket, måste spara pengar till Parisveckan i april...), fest osv osv! Längtaaar , har inte varit där på jättelänge nu men mitt argument fungerade:
"Jag måste ju se om jag fortfarande vill flytta dit!Tack mammi.

Angående mitt ställe, så har jag alltid velat ha ett eget tänkeställe
(visat sig vara användbart i ett otal filmer) och nu har jag funnit det. Helt perfekt är det!
Nu ska jag göra mig iordning sen får vi se vart det bär av, talk to you lateeer! puss po er


Kommentarer
Postat av: Nico

jag bor i finland:) hehe du har så rätt, men håller du inte med om att skolan borde fixa lite fester och liknande vid sidan av plugget? :) ha de gött.
ps. zlatan är kung ;)

2008-03-19 @ 19:33:24
URL: http://nicoos.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0