näst sista fixxx

GOD MORGON! Vaknade nyss och ska göra mig iordning för att fixa sista inför resan imorgon!


Jag kommer sakna mitt jobb!! Den meningen hör man inte varje dag..
Jag jobbar som bartender i Malmö och det känns som jag får pengar för att festa, underbart! Sen att det är grymt skoj att blanda drinkar och mixa ihop lite egna som man sedan ger till glada gäster, är ju ett stort plus..

Fast nej, jag kan ju bara inte sakna det när jag är i London.. Det finns bara inte. Damn, jag ska ha kul!

Undra om F kommer höra av sig innan jag åker.. Stackarn skulle upp kl 7 imorse. Mahaha. Jajaa, we'll see

Nej nu måste jag göra mig iordning, sen ska jag köra pappa till hans andra hus för att sedan köra vidare till stan med Emelie och ta ut pengar, växla pengar, leta solglasögon och mössa, och mycket mycket mer som jag kommer komma på väl i stan. Överväger starkt en frukost på Espresso House... PUSS PÅ ER

image3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0