JAG HATAR KRÅNGEL

Inte lyckats komma in på sidan på hela dagen! Eller rättare sagt, loggats ur så fort jag loggats in.... Förbättring tack?
Svårt att stiga upp imorse, gick och la mig halv två igår i tron om att klockan var halv ett.. Visade sig att jag glömt ställa om klockan till svensk tid... OOOPS

Annars allmänt död dag, jag & Mija stannade kvar tre timmar längre än alla andra för att låtsas vara lite duktiga... Alla går alltid hem vid tolv på onsdagarna eftersom vi ändå bara ska jobba med våra UF-företag resten av dagen...
Vårt företag (jag och tre andra) tillverkar handgjorda glasbroscher som vi säljer. Hela överskottet kommer vi sedan skänka till Valla Folkhögskola i Linköping som ska borra en brunn i Bigwa, Tanzania! Enormt dryg tillverkningsprocess och vi blev helt försenade eftersom glas inte var det lättaste materialet att jobba med. Men de får väl en liten slant iallafall =)

Matteprov på måndag, har inte gjort en uppgift på hur länge som helst. Jag orkar inte!
Fick MVG i matte A & B men nu har jag fått G på de proven vi haft hittills iår...(matte C)
Inte gjort en enda uppgift hemma och knappt något i skolan. Jag får väl skylla mig själv helt enkelt men just nu vill jag bara bort från helvetesbyggnaderna!

Idag fyller mammas ragg år, grattis! Av mig skulle han få en bok om Mallorca sa mamma eftersom de ska åka dit. I julklapp fick han en pall.... Tror ni han smyganar att det inte är jag som köper presenterna? =)

Här är för övrigt mina inköp från London, blev inte så mycket som jag hoppades på kanske men vi gick mest på stan i måndags så jag hann inte direkt..

image10
  • Blommig tubtopsklänning som jag inte vet om jag kommer använda men var tvungen att ha! Jag har nog haft på mig sammanlagt tre klänningar i mitt liv... (lucialinnen räknas väl inte?)
  • Grön stickad mössa
  • Halsduksliknande sak
  • T-shirt
  • Smink
  • Underkläder
  • Skivor (sa till de i affären: give me something weird but good! det resulterade i Klaxons och Sonic Youth)
  • Pins (finns inte med på bilden...)

Nej, nu ska jag vila lite, kolla scrubs sen hämta Caroline från hennes träning eftersom hon inte kunde ta sig hem själv! =) LATEEEER


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0