home sweet home ?

En tuff skoldag avklarad! Började kvart över nio och slutade kvart över tio som vanligt på torsdagar, men jag missade bussen och kom en halvtimme försent... På lektionen spelade vi spel. (Geografi, ett spel om att fly..)
Tjugo i ett var det möte om franskveckan, börjar längta nu! Fredagen den 11e bär det av till ett ställe utanför Paris, ska bo hos Melanie i en vecka liksom hon bodde hos mig i oktober.

Melanie. En tyst och blyg tjej utan engelskkunskaper (ingen i hennes familj kan engelska) och vars pojkvän odlar cannabis. Hon ville inte åka till big bowl i Malmö med alla hennes och mina kompisar så vi fick sitta hemma. Jag , Mija, Melanie och Camille (Mijas franne, Melanies bästa kompis) skulle baka kanelbullar eftersom det var kanelbullens dag. I två timmar kämpade jag & Mija medan de satt på varsin stol och inte ville medverka. De ville inte heller smaka på dem... Det var en underbar vecka!

Viktors frannar hade med sig 150 kr var för en vecka i Sverige. HUR HUR HUR tänker man då?  Tänk om något hade hänt och de behövt ta en taxi eller vad som helst!

Jag & Mija har börjat smida planer nu på hur vi ska kunna festa en kväll.. De som vi ska träffa får nämligen inte lov att vara ute på kvällarna... HUR SKA VI KUNNA ÖVERLEVA HEMMA HOS DOM?

"Tjejkväll" på Valen ikväll...jipppi! Ska iallafall dit en vända med Mija & Lina, trevliish
Sjukt fint väder idag, ville egentligen inte hem. Får väl gå en vända snart då

Jaja, nu ska jag kolla Vänner som jag halvt missat! LATEEER

Kommentarer
Postat av: Nico

okej, låter nice:) en ganska stor chock för mig att du har någon bekant som är personlig assistent(?) till en av världens bästa fotbollsspelare, grymt!:p har sett bl.a. Barcelona-Malaga, Werder Bremen-Bayer Leverkusen och en massa Djurgårdens matcher:) men som sagt min dröm vore en match på Old Trafford, motståndare spelar ingen skillnad, så länge jag får se mitt älskade Manchester United spela :) bara sådär btw så kanske jag flyttar till sthlm och studera efter jag blivit student:p hur känner du/din syster drogbas personliga assistent då? :P

2008-03-27 @ 18:16:04
URL: http://nicoos.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0