bartender ;)

jag älskar mitt jobb ! grymt kul , speciellt när man får skaka drinkar
men det kan verkligen bli drygt efter ett tag, femte timmen är alltid sjukt seg !

bäst är när där inte är så mycket folk, då kan man mixa lite, testa olika, hitta på egna och sedan bjuda till folk eller kasta... eller dricka ;)

men igår var en lååång kväll, jakob var bakis men jag skulle gissa på fortfarande full, speciellt när han sjöng för full hals .. ("I want it that way" med backstreet boys)

Ikväll blir det tillbaka till byggnaden, chefen tyckte vi skulle "klä oss lite sexigt" istället för att ha jobbtröjorna,
-Nej tack :) , inte så sugen på det, nej. Jobb hela denna helgen alltså, kanske jobb hela nästa, helgen efter det är jag i Frankrike, plus fredagen veckan därpå, och antagligen jobb sen på lördagen... Min ungdom försvinner ;(
Tar nog ledigt på fredag....Känns som ett måste egentligen , men samtidigt härligt med ca 600 extra till Paris!
DILEMMA

Usch nu måste jag plugga matte.. skulle göra det i tisdags, onsdags, torsdags, fredags, idag och imorgon, (prov på måndag) men har inte börjat än :| först ska jag kolla klart på so you think you can dance hihiii
PEACE

Kommentarer
Postat av: JB

Modebloggar suger verkligen. Kolla min antiblogg som retar galfeber på dem

2008-03-29 @ 15:12:15
URL: http://vastertorp.blogg.se/
Postat av: Skywalker

modebloggar suck

2008-03-29 @ 15:20:26
URL: http://Emmeluttan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0