Äventyr

Igår åkte jag & E till lund för att ... that's right, ÄTA!
45 minuters bilfärd, lägg till en kvart för att leta parkering.. Då undrar ni (jo jag vet att ni gör det) : var det värt det?
sådär va.. Men hur svårt kan det vara att hitta en pizzeria? Är det så mkt begärt?! Tydligen.
Efter en timme frågade jag en vänlig person av manligt kön och det visade sig att vi var 100 m från den.
Den var inte som jag tänkt mig (mysställe med vit- och rödrutiga dukar, typiskt pizzaställe) men den fick duga.

Sen skulle vi bege oss tillbaka till bilen... Var hade vi pakerat? undrar ni då... Det gjorde vi också.
Tips: kolla alltid upp vad parkeringshuset heter

Idag funderar vi på att åka till Malmö och ta en drink någonstans. Joina?

Ps. Jag har en blogg (;

        OM ni orkat läsa så här långt undrar ni kanske: vem är denna mystiska kvinna?

        Lisa, tredje året på gymnasiet, Mando Diao-fan (men lyssnar på aaaaaaaaallt) ,
        flyttar till London i sommar / höst
        Idol : Dr. John 'J.D.' Dorian


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0