ojojOJ

..sålänge sen jag skrev här!
sist var väl efter parisresan.. om man bortser från mitt lilla i-landsproblem=)

Jag har fixat ett jooobbb! en som är vakt på klubben jag jobbar på frågade om jag behövde ett. jag tvekade eftersom det var tidigt på morgonen, men när jag väl bestämt att jag ville ha det, hade han anställt någon annan. Men jag fick det ändå! det verkar jättekul, sånt testjobb, företag hyr in oss så kollar vi så allt går rätt till. Vi berättar om kundernas syn på stället... Ibland äter man på restaurang, kanske sover över på hotell osv, och de har inte en aning om att vi är.... vi. Men tyvärr kommer inte jag få äta på någon restaurang eftersom jag är så ny... Men vi köper saker och lämnar tillbaka (det som går att lämna tillbaks, godis m.m. behålls (äts!))

OCH DET BÄSTA AV ALLT :
Jag har länge tänkt att de resmålen jag har kvar innan jag är nöjd är new york och italien (milano , rom)
new york har jag varit nära ett par gånger men NU SKA JAG TILL MILAAANOOO

Pappa ville åka på semester, men efter paris -06 bestämde vi att vi aldrig mer skulle åka tillsammans....
Vi kom inte riktigt överens, han är den turistiga typen (stråhatten, kartan, dock ingen magväska tack gode..). Av någon anledning ser jag alltid van ut var jag än är typ. tacksam för den

Så jag fick bestämma när och vart, så kör pappsen mig (och eventuellt kristina, om hon får ledigt dvs) dit! Jag berättade det för en italienare jag har på min msn, och han frågade om jag ville träffa honom (han läser i milano).. Får se om det blir av.. hihi

mi bello gianky
     Mi bello , gianky


Jag har ju även tagit studenten. Jäklar vad underbar dag! Hela studentveckan var galen... men mer om det en annan gång. Nu ska jag göra mig iordning och köra iväg och köpa frulle! Espresso house kallar... mmmums.


finaste hållningen (lutar mig fram) ... HAHA. I min Jenny Hellström-klänning

Kommentarer
Postat av: Sarah

Svar: VAAAAAAAAAA? Har du sett han i verkligheten? :O:O Hur såg han ut ? :D



/S

2008-06-26 @ 15:28:01
URL: http://ilovecristiano.blogg.se/
Postat av: Sarah



Nice dress :)

ha en trevlig kväll !

2008-06-29 @ 20:25:11
URL: http://foxylady.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0