Min födelsedag!

Jaha då vart man 19....
Fick frulle på sängen för en liten stund sen av papps och ikväll ska jag och han ut och äta lite, sen ska jag träffa underbara vänner!

Haha, presenten av Theo var visst det en bok! "Lilla boken med elakheter" hette den, klockrent! Jag hade jättekul igår men slutet var allt annat än bra, så när jag kom hem och hade bäddat ner mig så öppnade jag den. Allt dåligt glömdes för stunden och jag bara läste och läste!

Blev lite bråk i bilen på vägen hem och jag orkade inte lyssna på gnället så jag hoppade ur... På en busshållsplats på motorvägen mellan Malmö och Trelleborg halv fyra på natten.. Stackars älskade mamma fick hämta mig och eftersom hon var i Beddinge tog det 45 minuter för henne att komma dit. Världens bästa med andra ord!

I början på september flyttar jag och Kristina till London! Jag längtar mer för varje dag som går.. Jag har verkligen sagt att jag ska flytta dit sen jag var typ tio! Vet inte varför, jag hade aldrig varit där då ju.. (nu har jag varit där en åtta-tio gånger) Men har iallafall hittat gamla brev där jag skrivit det haha.. Nej nu jäklar får jag stiga upp. Oldiiie säger hejdå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0