low-carb , high-fat diet

Varit på stan först med Emelie & Jenny, sen med Mija idag. Handlade italienska guider & ordlistor för 850 kr... men jag ska fantamig råplugga innan jag åker dit!
Gjorde även tack-kort för studenten, tog den bilden som jag la in i ett tidigare inlägg.. mamma blev sådär glad eftersom jag står med spriten i båda händerna men ja, jag gillar ju inte bilder där jag syns bra så den får la duga!

Emelie, Linda & Mija har börjat på LCHF-metoden. Den innebär att man ska undvika kolhydrater och sånt och äta mycket fett osv. De bestämde det i torsdags kväll, de kom fram till att fredagen var deras lediga dag, och alltså började de i lördags.. Men Emelie bestämde sig för att skjuta lite på det, Linda smygfuskade igår, Mija åt allt det man inte fick äta + massa godis efter det. men.. LYCKA TILL TJEJER! haha! Själv äter man onyttigt varje dag.. kanske dags att sluta med det och istället börja träna lite så man mår bra, men någon diet blir det inte för min del i alla fall!

Pappa, som har åkt iväg på semester, hade glömt vattna blommorna i hans andra hus så snart ska väl jag och caroline bege oss dit men innan dess ska jag plugga italienska! hihi , simma lugnt, bellas e bellos ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0