jävla nörd..

Caroline och jag åkte till pappas hus innan som sagt. Stannade läänge, fotade och filmade massor! Flippade sådär lagom mycket.. tur att ingen såg (?!) haha! Alltid lika kul att umgås med den dära.. Bilder (och ev. filmer) kommer när jag hittat kamerasladden!

Ja min digitalkamera tog jag sönder en dag, råkade tappa den..två gånger.. Men mamma lyckades laga den innan idag så kan snart börja lägga in bilder på riktigt!

Pappa ringde innan.
Han: Nu har jag fått mitt snitt uträknat med era sorts betyg!
Jag: Ok
Han: Hur mycket har duuuu??????
Jag: Runt 17, inte över dock..
Han: Jag har , jag haaar!!!!! Jag har bättre än duuuu!
Jag: Dig. Jag har bättre än DIG heter det!

Nu ska jag försöka hitta kamerasladden! Misstänker att den är hemma hos mamma dock..
PS. Nu kan jag det italienska alfabetet typ (; haha, nööörd I am !
Hörs laaater. Swim calm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0