God morgon (?)

..eller något. Vaknat nu och hunnit käka frulle! Ska börja diska nu... eller sätta in allt i diskmaskinen men ändå. Diska är det jag avskyr mest här hemma, vet inte varför haha! Jag dammsuger hellre hela huset än att diska... Man står liksom stilla och tänker alldeles för mycket på saker.. inte bra.

Längtar som in i till ikväll! Kristina har fyllt 18 så vi ska till Ice (vi kom fram till att vi var tvugna att sjunga karaoke) och KB och fira, tjohoo
Och jag fyller år imorgon så det blir lite firande för mig med. Och inatt när jag kommer hem ska jag öppna min första present! (den från Theo) Jag lovar det är något... helt onödigt. Den har förmodligen världens fulaste inslagning och jag gissade på en liten bok. Men hans fina rim: "Du är inte klok om du tror det är en bok" fick mig att tvivla... Jaja! Disken kallar, hoj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0