fotboll eller maraton?

Ikväll ska jag ha filmmaraton med theo. Av någon anledning har vi kommit fram till att vi ska se Gudfader-filmerna, trots att jag hört att de är sega... (Någon som sett dem?)och jag får ångest av sega filmer. En gång fick vi byta film tre gånger för att jag skulle kunna se hela =) (hans fel att han satte igång deprimerade drog-filmer...)

Men var nyss på Espresso House med Emelie. Hälsade på Kristina (ursäkt för att äta). Då bestämde vi att vi skulle se fotbollen ikväll hos henne och jag skulle hämta henne på jobbet. Ooops! Måste få tag i henne nu och säga att jag inte kan..

KÖP EN FRAPINO CHOKLAD PÅ ESPRESSO HOUSE (med grädde på och choklad på grädden). magiskt.
lyssnar på matt weddle's version av "Hey ya" (den med outkast)... så fin!

simma lugnt.

Kommentarer
Postat av: m

det är första ggn jag åker, ska jobba litegrann men musik har man alltid tid me, tycker du ska åka du me. Grattis till studenten förresten :)

2008-06-26 @ 20:11:57
URL: http://thewardrobe.blogg.se/
Postat av: Sarah

Jaadu, det har jag hört många gånger! :D

Men han e såå snyyygg, visst?

2008-06-26 @ 20:43:37
URL: http://ilovecristiano.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0