EFTERLYSNING pga ödet (?)

Kollade matchen med Emelie, Kristina & Caroline. Trevligt , yes

Jag och Caroline gick igenom roliga minnen från våra resor, bland annat när vi var i Berlin under VM. Semifinalen Tyskland-Italien sågs på Brandenburger Tor (tsm med ca. en miljon människor) och framför oss i ca. fyra timmar hade vi en jättegullig tysk. Vi smygspanade hela tiden och när matchen var slut (efter förlängning och så) kom han fram och snackade lite. Han sa att han hade smygkollat på oss hela tiden och frågade var vi kom från osv. Carro och jag blev lite chockade (han var där med sin kompis, kompisens tjej och en annan tjej som vi tänkte var hans lilla dejt) och svarade på hans frågor. MEN vi frågade inte vad han hette, vart han kom ifrån osv... haha , lagom paralyserade tjejer!

När jag var i barcelona juni -07 (11 månader senare) såg jag honom! Vi stod i samma tunnelbanevagn med typ tre pers mellan oss. Båda bara tittade... Men jag vågade inte säga något och skulle av strax efter... Men fan vad sjukt det var!

Inte första gången jag råkar ut för såna möten..
När jag och Caroline var i Stockholm och gick på stan såg vi en man med vikingahatt. Jag fick för mig att jag skulle ha en bild på honom och Caroline..
När vi senare på kvällen kommer till Hovet (skulle se Rockbjörnen eftersom Mando Diao skulle spela och Filip & Fredrik höll i det) HAR HAN PLATSEN FRAMFÖR OSS! Vikingen kommer gående, och sätter sig på platsen vars ryggstöd jag har mina fötter på..... Vad är oddsen?

ANYWAY: Jag föreslog att vi skulle efterlysa vår tysk (som vi döpt till Günther). Bara för skojs skull liksom! Har hört om en kille som efterlyste en tjej han sett i New York och sen började de träffas. (http://www.nygirlofmydreams.com)
Erkänn det hade varit en kul grej, att till slut (om vi hittat honom) fått veta hans namn, och vad han gjorde i Barcelona....
Ska fundera lite hur det ska gå till och sen sova på saken! Puss


Kommentarer
Postat av: Erica

Svar: Oj.. vad coolt att träffa honom flera gånger bara sådär. Och coolt att den där killen i länken faktiskt kom i kontakt med tjejen från tunnelbanan. Du kanske ska ge det ett försök..! ;)

2008-06-30 @ 12:09:19
URL: http://faithhopelove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0