Buddha lounge

Gillar gårdagen! Vaknade sent och gjorde mig iordning. Sen bar det av till restaurang med pappa. Riktigt god mat! Pepparstekt oxfilé med pepparsås och pommes....Jadå.
Sen körde han mig till Kristina, hon och jag chillförfestade lite sen bar det av till Malmö. Emelie kom på bussen i stan och väl i Malmö gick vi till mitt jobb. Drack helt mkt där .... tre shotar, en drink och en cider. För 30 kr=)  (chefen stod där en gång så var tvungen att betala lite....)


Micki kom till mitt jobb, sen bar det av till Buddha lounge. Utanför träffade vi Marcus och Andy. Trevligt, yes!
Efter lite dansande, sprit och hångel var det dags att bege sig mot bussen, kvällen gick helt fort.. men vi var nog inte där ens två timmar. Sen skulle vi efterfesta men Kristina hade jobbat massor hela veckan så vi åkte hem istället - efter en lyckad kväll!

Ikväll är det FINAL I FOTBOLLS-EM som gäller. Jag, Kristina och Emelie ska se den här hos mig.

We can dance if we want to, we can leave your friends behind
Cause your friends don't dance and if they don't dance
Well they're are no friends of mine


I say, we can go where we want to, A place where they will never find
And we can act like we come from out of this world
Leave the real one far behind,
and we can dance





DETTA ÄR FÖR ÖVRIGT MINA PARTY-HOE-HOE'S NYA LÅT! (bestämde jag nyss)
SÅåå är det när vi är ute. Inne i en annan värld, flippar ut, den som dansar fulast vinner... typ. Tillsammans med partybrillzen...


 

Emelie och fredagens partybrillz

Kommentarer
Postat av: Bahar

Älskar scrubs! S05E06 är det bästa avsnittet, utan tvekan

2008-06-30 @ 21:03:38
URL: http://bahartimmerhed.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0