Upp 04.40

Imorgon ska jag jobba för första gången! Ska vara i Malmö klockan 6 så tänkte köra härifrån typ tio över... Jag vet inte när färjorna kommer in, så har jag otur är det massa lastbilar på vägen och sen ska jag hitta också ju.
Kommer inte alls jobba mycket i sommar. Har jag inte gjort innan heller iochförsig, men det ska ändå bli skönt. Livet i London sen
kommer ju bestå av jobb..(och festandeee!)
Efter jobbet stannar jag i Malmö och träffar Linda och Mija lite. Treeevligt värre! ♥


Caroline är kanske sugen på Milano :D Hade varit sjukt kul, vi har inte rest tillsammans sen Sunny Beach förra sommaren ju.. (Ullared räknas faktiskt inte) Som en sista resa innan jag flyttar liksom.
Jag tror hon hade älskat italienarna, liksom jag tror att de hade älskat henne! 

                                                   Bästa Caroline! 

                                          





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0