poor me

shit, kom verkligen inte hem förrän nu!

Kunde inte sova inatt.. Skulle ju upp tjugo i fem och somnade inte förrän tre typ.. Låg och vände och vred på mig i evigheter! Men jag hittade direkt till jobbet iallafall! Vi skulle kolla leveranserna som kom till en ICA Maxi-butik. Säkra att allt var med osv. Extremt chill jobb måste jag säga, haha!

Sen mötte jag upp Mija & Linda och vi har gått på stan ända tills nu.... Fetaste huvudvärken och mätt efter att ha ätit både på Espresso House och sen en kycklingsallad efter det..
Och om en kvart ska jag köra och hämta mamma så ska hon bjuda mig på födelsedagsmiddag i efterskott. Om jag spricker så... äh vem försöker jag lura :) Mat är ju min grej liksom. Hörs sen, pusss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0