Pool + strandmys

Carro väckte mig halv två imorse.
Igår var halvgalet, sjukt tråkigt på stället så jag och Carro började upptäcka Ystad. Hann 20 meter sen ropade några grabbar från en lägenhet att vi skulle komma upp. OKEJ
Trevligt värre, men vi stack efter en stund, de andra saknade oss =)

Träffade ett ragg från Sunny förra sommaren.. jag låtsades som om jag aldrig sett honom, men jag tror han genomskådade det....

Efter utekvällen käkade jag och Carro toasts, sen idag har vi varit hos mammas kille och badat i poolen!
Jag vill ut i Malmö ikväll men ingen annan, så jag och Amanda och kanske Linda ska till Höllviken för strandpromme. MYSPYS! Ska duscha nu, HÖRS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0