God morgon!...

Jag undrar om jag har stigit upp tidigt en enda dag under detta sommarlov.. Satte klockan på tio i morse, men vaknade inte förrän nu... Och imorgon  bitti ska jag vara i Malmö klockan 6 för att jobba.... Lycka till säger vi?

Nu måste jag käka frulle. Jag äter verkligen ingenting när ingen är hemma...
I förrgår åt jag två mackor till frukost sen ingenting mer.
Igår åt jag först på Espresso house, sen på restaurang sen ingenting mer.
Det är ju ganska kul att laga mat, men vem orkar... Kristina kommer få laga åt mig när vi bor i London! Fast hon är vegetarian... Öööh.

Och jag har fortfarande inte kommit på hur jag & Caroline ska efterlysa killen, hehe 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0