Galet haha

Hahaha , nu bloggar jag egentligen bara för att minnas detta sen.

Kom nyss hem från SB, avslutning för Falsterbo Horse Show ju, grymma fester den veckan om någon lyckats undgå detta... Skjutsen hem klyddade, och på något sätt hamnade jag och Mija i en vit cabbe..... Med vinden i håret åkte vi hemåt. Skickade sms till Theo som blev orolig och bad mig ta reg.skylten när vi stannade för att tanka. När vi sen skulle köra igen fällde de upp taket och rutorna. Där satt vi som små hönor i bur! Fy fan vad vi skrattade samtidigt som vi var galet skraja...
Båda våra mobiler dog eftersom vi inte hade tillräckligt batteri så jag som skulle sova hos Mija fick åka hem istället så jag kunde ringa stackars oroliga Theo.

Jag hade baallll ikväll och jag och Marcus är nu officiellt HK (hångelkompisar), haha! Tack för mig, over and out. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0