DRÖMJOBBET ÄR MITT!

Dagen på jobb var lika chill som igår! Haha drömjobbet är detta, jaaa!
Min chef sa: "Ja vi skickar upp en snubbe till norrland snart. Han får en lap-top och en GPS med sig och ska göra kontroller där. Du fick inte det jobbet eftersom du inte gjort såna kontroller än. Men sen jäklar..."
INGEN vill ha de resjobben ju:O vad är det med människorna haha..
Och sen i augusti ska vi göra kontroller åt SJ, då åker man tåg i första klass, äter god mat och tar en öl klockan elva på morgonen. Hihi
Och när de gör tester på nattklubbar får de en fet plånbok att spendera.... Drinkar, shotar.. You name it! Chefen trodde inte ens på mig när jag sa att detta fantamig var mitt drömjobb.

En kille som normalt gör jobb i Växjö kunde inte, så han skulle fixa en kompis att göra det.
Uppgift: Äta på en restaurang fem gånger på en vecka. Vad han vill, beställa in det dyraste vinet. Plus att han såklart får betalt under tiden!
Skicka upp mig för faaan =)

Nackdelen just nu är tiderna. När jag kom hem däckade jag direkt, sov i flera timmar! Jag som skulle gå med Amanda på stan... jaja, vi gör det imorgon istället sa vi. Sen åkte jag iallafall och handlade och NU är jag hemma.. Tänk så länge jag sov då! (var hemma vid 12)
Nu ska jag käka pizzaaaa, senare ska jag lägga in lite bilder här! Pusss po er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0