Bilder

  
Uma Thurman's mormor (ja , vi är medvetna om att det är en staty) 

    
Mitt hår är uppsatt... Jag är INTE korthårig. och använder inte de skorna till vardags... jag vart vandrarklädd

     
Glassmannen var borta så jag skrev en lapp... Fixa nagellacket, du! - Min granne ville inte va med på bild.. (hon är inte ledsen)

Tjugoen tusen andra bilder också, tråkiga allihop så.

MEN:
liiisa... om mija inte vill följa med till milano så tror jag att jag vill , om jag hade fått ledigt och sånt dvs (A) / Carro
JAG HOPPAS SOM IN I. Vi har alltid så galet när vi reser! När vi skulle till Berlin fixade jag så vi fick hälsa på kaptenen, och vi har bestämt att vi ska göra ett återbesök isåfall! Det var riktigt kul förresten. Kaptenen skulle stå där framme på båten när den körde in i hamnen i Tyskland. Vi mötte honom precis när pappa stressade oss ner till bilen, men Herr Kapten frågade om vi ville se när vi körde in i hamnen. JAAA!!!! utropade pappa (!) . Han fick dock inget fint diplom som vissa andra fick (; hahaha! vi var 17 år.....hi

Nu ska jag äta upp jordgubbarna och min chokladpudding! Sen läsa lite italienska och sova haha. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0