parisstöld + studentklänning

Tillbaka från Frankrike (varit hemma ett tag nu...). Riktigt kul hade jag faktiskt (var inte så peppad på att åka ju..), jättegod mat m.m. Inget festande ALLS dock, förutom sista kvällen då vi bowlade och drack lite, annars var min franne inte så värst party....lite synd men ja.

Största skandalen: Jennifer (fransk) snodde från Tülay (svensk). Helt sjukt. Och Tülay ville egentligen inte ens berätta något för lärarna för hon inte ville att Jennifer skulle behöva skämmas...Haha hon är för snäll =) , inte bra för hennes egen skull dock :/ Vi såg även till att hon fick tillbaka sina pengar som J lånade när hon var i Sverige! Så allt löste sig bra. Tülay skrev även ett brev till läraren att allt säkert var ett missförstånd så J skulle slippa straff (skriva på tavlan som i inledningen till Simpson's, ni vet...)

IDAG ÄR DET 50 DAGAR KVAR TILL STUDENTEN och jag har köpt studentklänning. Min syster hittade den till mig i Gävle, men eftersom jag bor i södraste Sverige hade det blivit lite svårt. Den fanns inte ens i min storlek så... Men jag beställde den på internet och såg den dagen efter i Helsingborg. Först tyckte jag att den var sådär, men efter en minut med den på mig dansade jag omkring och vägrade ta av den =) Den är av Jenny Hellström, Bia heter den tror jag. Gå in på hennes hemsida och kolla, helt underbar är den! (bilderna av den på zoovillage är nog de fulaste jag någonsin sett, den ser verkligen inte alls ut så överhuvudtaget!!!) Stod beredd när brevbäraren kom idag (har inte gjort den på mååånga år!) för att se om avin fanns. Tyvärr inte :/ Och hon som har koll på kollinr var inte där när jag ringde heller. JAJA. Ikväll ska jag ut och fira, och ha på mig nytt linne och nya skor från Paris. NICE.
Bilder från Paris kommer upp så snart jag gått in från balkongen och kan se vad jag skriver / trycker på. LATEEEER


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0