Foto på mig?

Dagen började som alla andra dagar, jag försov mig och kom försent! Jag har kommit i tid max tre gånger under hela trean, bättring tack? (så dags...)

Sedan bar det av till Malmö med Mija & Lina, första gången på jättelänge som jag tog bussen dit! Kändes lite konstigt faktiskt.. Handlade ett par blåa pilotare och en stor skjorta, + lite annat smått & gott.
Åt på Stippes, första gången jag äter där på dagen! (traditionellt nattmatställe ju)

Nu ska jag plugga, tvätta och kolla på Vänner och fundera på vad jag kan köpa till min franne och hennes familj! Panik, vi kommer inte på något bra alls...
Jag var lite inne på att ge henne ett inramat foto på mig själv . Hade inte det varit helt fantastiskt? Övervägde också en burk surströmming, som de inte skulle öppna förrän jag åkt =) (EVIIIIIL)
Simma lugnt , people

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0