ÅKER IMORGON - fixa sista

IMORGON BÄR DET AAAAAV!
Har fixat lite idag: växlat lite pengar (ska växla med ikväll), köpt "presenter" till familjen
Det blev nyponsoppa, Marabou-choklad, saltlakrits, sill, läkerol, knäckebröd. Tror det var något mer?
Tänkte iallafall köpa lingonsylt, skånska pepparkakor och kalles kaviar också men det blev lite mycket att ta med, mina egna saker måste ju också få plats! :)

Tvättar sista nu, hoppas det hinner torka... Mår inte bra heller, pappa har också blivit sjuk. Bara jag inte blir det igen, orkar inte ;(

Måste ladda kamera och mp3, hade jag helt glömt bort! Och packa... har inte ens lagt fram vad jag ska ha med mig... har inte ens bestämt vad jag ska ha med mig! Borde nog lämna datorn för en stund, Au revoir!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0